Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Trollis - 29 augusti 2007 11:03

Har blivit utmanad av MOE. Efterstom den här bloggen är hemlig, så kommer det lite allmänna svar.


1. Jag är beroende av Cola.
2. Jag har snart 3 olika examen.

3. Jag är ensam hemma just nu.

4. Jag har varit i 10 länder. 
5. Hatar en av grannarna.

6. Sover oftast på mage.
7. Älskar när nån kliar mig på ryggen.
8. Pratar 3 språk.


Eftersom jag inte vill röja min identitet utmanar jag alla som läser min blogg och som inte har antagit utmaningen redan! 


Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

OT
Av Trollis - 29 augusti 2007 10:22

Nu när mensen äntligen är här kan jag inte förstå att jag längtade efter den ;) Blöder som en gris. Men vad kan man förvänta sig när man inte har haft mens på ett halvt år typ.


Fick i alla fall tag i kliniken idag och fick en VUL tid till tisdagen för att kolla upp om det är nån ägglåsa som växt till sig.


Nu imorse var jag till apoteket och skulle hämta Puregon, men så enkelt var det ju inte. Dom hade det inte på apoteket. Kunde nästan gissa det att sånt inte har sån strykande åtgång här på vischan. Men jag skulle få det imorgon så det är ju bra. Det är ju först på fredagen jag behöver det. Usch, blir ju nervös av bara tanken på att börja spruta igen. Och då är jag inte det minsta spruträdd :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards